اخبار و مقالات, دسته‌بندی-نشده

معرفی وحضور در نمایشگاه دموتکس آلمان

دموتکس یکی از مهمترین نمایشگاه های آلمان است که هر سال در شهر هانوفر منعقد می شود و امسال این نمایشگاه در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ دی ۹۸ (معادل با ۱۰ تا ۱۳ ژانویه۲۰۲۰) با حضور چشمگیر برندهای معتبر جهان در زمینه کفپوش و فرش برگزار شد.

دموتکس به عنوان معتبرترین نمایشگاه در جهان شناخته شده است و این رویداد منحصرا مربوط به طراحی داخلی و کف پوش می باشد. در دموتکس فرش، کف پوش های نسجی، چوب، پارکت و لمینت به نمایش گذاشته می شود.

یکی از نکات جالب در مورد این نمایشگاه وجود قسمت مخصوص فرشهای ایرانی در آن است که در چند دهه اخیر تجار ایرانی توانسته اند فرش های دستباف و ماشینی خود را در معرض نمایش بگذارند و با خلاقیت و نوآوری خود در صنعت فرش در تمام سال ها خوش بدرخشند، بطوری که ایرانیان سالی بدون دریافت جایزه به کشور بازنگشتند. بزرگترین هدفی که تجار ایرانی از شرکت در نمایشگاه دموتکس آلمان همیشه داشته اند، شناساندن برند شرکت های ایرانی به کشورهای دیگر است. همچنین یافتن بازارهای هدف، فروش بیشتر، توسعه شرکت ها در عرصه بین المللی و افزایش صادرات از دیگر اهداف برای شرکت در این نمایشگاه است.

دموتکس مکانی ایده آل برای شبکه سازی و رهبری کسب و کار ارائه می دهد.

در دموتکس آلمان این شعارها دیده می شود:

  • تمام رهبران بازار در زیر یک سقف گرد هم خواهند آمد.
  • می‌توانید آخرین نوآوری‌ها و روندهای بازار را کشف کنید.
  • در بخش نوآوری، شاهد نمایش محصولات جدید منتخب باشید.
  • ارتباطات تجاری جدید و باارزش ایجاد کنید.
  • و بدانید نمایشگاه مختص بازدیدکنندگان حرفه‌ای و تجاری است

فرش الماس کویر کرمان که تنها شرکت فرش ماشینی جنوب شرق ایران است تا به امروز افتخار شرکت در هشت دوره از نمایشگاه‌های دموتکس آلمان و ترکیه و چین را در کارنامه ی درخشان خود دارا می باشد که چهار دوره ی آن مربوط به DOMOTEX در کشورآلمان است. شرکت فرش الماس کویر با هدف شناسایی محصولات خود در بازار جهانی این بار از کلسیون حریر خود رونمایی کرد و همچنین با طرحهای جدید کلکسیون درباری و اشرافی حضور چشمگیری در این دوره از نمایشگاه داشت و توانست در بخش صادرات با چند کشور اروپایی و آسیایی پیمان همکاری منعقد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *