اخبار, اخبار و مقالات, صفحه اصلی

جشن پایان سال الماس کویر

جشن پایان سال الماس کویر

و قصه ما به سر رسید…

بعد از گذراندن یک سال پر فراز و نشیب با وجود سختی های فراوان از جمله پاندمی کرونا و رکود شدید اقتصادی در تمامی اصناف و خصوصا فرش، در نهایت به انتهای سال ۱۳۹۹، این سال سخت رسیدیم. طبق رسم هر ساله کارخانه فرش الماس کویر، پایان هر سال جشنی را به پاسداشت، گرامیداشت و یادبود تمام لحظات شیرین و تلخی که خانواده الماس دوشادوش یکدیگر تجربه کرده است برگزار شد.

این چند ساعت شیرین،

جشن پایان سال الماس کویر


 شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۹ مراسم جشن با شکوهی در محل کارخانه فرش الماس کویر برگزار گردید و این تجربه متفاوتی از حضور تمام اعضای الماس فارغ از جایگاه و تشریفات اداری در کناریکدیگر همچون یک خانواده را ایجاد نمود.

شروع مراسم با سخنرانی سکان دار این کشتی در حال حرکت، موسس و مدیرعامل شرکت فرش الماس کویر، مهندس محمدرضا انتظاری آغاز شد، و با همان لحن گرم، پدرانه و امیدوار کننده همیشگی از تلاش تمامی اعضا در طول این یک سال قدردانی و تجلیل به عمل آمد. امسال بعنوان سال تغییر و بهره وری  از سوی ایشان نام گذاری شد.

موسیقی زنده و برنامه های جذاب دیگری نیز در این مراسم تدارک دیده شده بود که موجبات شادمانی همگان را ایجاد نمود. در پایان بالن های کوچک الماس که تداعی کننده امید و آرزوی موفقیت در سال جدید بود توسط تک تک اعضای این خانواده به هوا فرستاده شد که نوید بخش آغاز سالی پر از خیر، برکت و شادمانی میباشد.

و اینگونه بود که الماس سال را و یا از دیدگاهی دقیق تر قرن را به پایان رساند. سال ۹۹ با وجود تمام غم بار بودنش درس بزرگی داد، اینکه فرصت در کنارهم بودن، فرصت کوتاهی است، پس غنیمت شمریم این چند روزه زندگی را…

با امید موفقیت، سلامتی، شادباش و پیروزی برای تک تک انسان های روی زمین و خصوصا هموطنان عزیز، شرکت فرش الماس کویر سال بسیار خوبی را برای همگی آرزومند است و تبریک فراوان خود را به مناسب آغاز رویش بهار و نوروز باستانی به همگان عرضه میدارد.

سال نو مبارک…

دکتر بنی اسدی( اسفند ماه ۱۳۹۹)

گالری فرش میراث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *