اخبار و مقالات, دسته‌بندی-نشده

چرا الماس کویر؟

مشتری مداری :

با توجه به اینکه مشتری بزرگترین دارایی هر سازمان است.

در باشگاه مشتریان الماس کویر به مشتریانی که خرید می کنند ۵ درصد مبلغ خرید فرش- اعتبار وفاداری تعلق می گیرد و می توانند از این مبلغ به عنوان تخفیف  در خرید بعدی استفاده کنند.

همچنین در خرید نقدی ۵ درصد از مبلغ خرید کسر و تخفیف داده می شود .

و در راستای جلب رضایت و راحتی مشتریان ارسال فرش را در سراسر کشوربه صورت رایگان برقرار کردیم.

همگام با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا :

دستگاه های بافت و نیروی انسانی توانمند  منجر به تولید فرشهای دستباف گونه می شود که با تکیه به این تکنولوژی و تلاش نیروها محصول با کیفیت تولید شده و جایگاه ویژه ای در صنعت فرش ماشینی باز کرده است. و باعث ماندگاری نام فروشگاه الماس کویر در چند دهه گذشته شده است.

مرغوب ترین مواد اولیه :

مواد اولیه در ورود به کارخانه توسط کارشناسان کنترل کیفیت در آزمایشگاه شرکت الماس کویر آزمایش می شود و در صورت تایید کیفیت وارد سالن های تولید فرش می شود .

اولویت شرکت در انتخاب مواد اولیه کیفیت و مرغوبیت مواد است.

طراحی منحصر به فرد:
خلاقیت رکن اصلی موفقیت است .

در تیم طراحی الماس کویرتلاش شده است که با توجه به سلیقه مردم و همگام با دکوراسیون روز دنیا طراحی فرش ها انجام شود که منجر به تولید مجموعه ای از کلکسیون ها با ساختار کلاسیک تا مدرن شده است .

شرکت فرش الماس کویر یکی از برترین های تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

در این مجتمع عظیم صنعتی – فرش های ماشینی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارهای جهانی تولید می گردد.

محصولات این شرکت با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا در اندازه های متعدد و طرح های متنوع به بازار عرضه می گردد .

شرکت فرش الماس کویر با بیش از یک دهه سابقه درخشان مفتخر است که تنها فرش ۱۲ رنگ واقعی جهان را تولید می کند وبه عنوان شرکت پیشرو در تولید ریز بافت ترین فرش دنیا محصولات خود را به بیش از ۱۴ کشور دنیا صادر می کند که این خود گواهی بر کیفیت برتر در زمینه تولید فرش ماشینی می باشد .

فراهم نمودن طیف وسیعی از محصولات برای اقشار و سلیقه های مختلف و ایجاد فرآیند خرید غیر حضوری جهت صرفه جویی در وقت و قیمت های رقابتی از مزایایی هستند که موجب جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی الماس گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *