اخبار و مقالات

انتخاب به عنوان صادرکننده برتر استان کرمان در سال 1401

آیین بزرگداشت روز صادرات استان کرمان که با حضور مسئولین استانی و دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت ماه سال 1402 با حضور شرکت های تولید کننده صنعتی و معدنی در محل هتل کاروانیکا کرمان به همت اداره کل صنعت، معدن و تجارت و خانه صمت استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم پس از بحث و بررسی در خصوص اهمیت صادرات کالای استراتژیک و انتقال فرهنگ و اصالت کرمان به دیگر کشور های از واحد های برتر صادرکننده صنعتی و معدنی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از آقای محمدرضا انتظاری بنیان گذار، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فرش الماس کویر به عنوان صادرکننده برتر استان کرمان در سال 1401 تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است در سال های اخیر شرکت فرش الماس کویر به عنوان پیشتاز صنعت فرش کرمان و رساننده ی آواز قالی کرمان با استفاده از طرح و نقشه های اصیل، حفظ کیفیت و دوام فرش توانسته است محصولات تولیدی خود را به بیش از 40 کشور دنیا با استفاده از دانش بومی و نیروهای متخصص و جوان خود صادر نموده تا همواره به عنوان فرزندی صالح و پیام آوری دلسوز فرهنگ و هنر ایرانی را در کنار نقشه های خوش رنگ و لعاب قالی کرمان را به جهانیان به عرضه رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *